Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk w Sportfive Poland

Do agencji marketingu sportowego Sportfive Poland dołączyli Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk w Sportfive Poland
Aleksandra Marciniak, Patryk Jończyk

Aleksandra Marciniak, która obejmie stanowisko partnerships director Projektu Warszawa - występującego w rozgrywkach PlusLigi klubu siatkarskiego, dla którego Sportfive Poland jest wyłącznym partnerem marketingowym, od lat związana jest ze sportem i marketingiem sportowym. Na początku kariery pracowała m.in. w biurze prasowym Canal+ oraz w agencji Polish Sport Promotion.

Przez 12 lat związana była z Havas Media Group, gdzie jako head of Havas Sports & Entertainment odpowiadała za projekty niestandardowe w ramach agencji. Ostatnio, jako head of sales & partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, pozyskiwała i współpracowała ze sponsorami. Prowadzi szkolenia z organizacji i promocji imprez sportowych, uczestniczy w licznych konferencjach branżowych, a także współtworzy Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.

Patryk Jończyk jako manager Esports & Gaming, dbać będzie o rozwój tego obszaru kompetencyjnego w Sportfive Poland. Jończyk od prawie 10 lat zajmuje się e-sporem i branża nie ma dla niego tajemnic – był redaktorem największego w Polsce portalu o tej tematyce, prowadził podcast dla Onetu, był menadżerem zawodników, a także budował kilkusettysięczne społeczności fanów na profilach profesjonalnych zespołów e-sportowych w social mediach. Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu zdołał połączyć czołowych influencerów z branży e-sportu z takimi markami, jak Disney, KFC, Sony, JBB Bałdyga czy Binance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska