Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska w A+E Networks Poland

Alexandra Sanchez objęła nowo utworzone stanowisko managera ds. trade marketingu w A+E Networks Poland. Z kolei Anna Kalinowska została w tej firmie specjalistą ds. badań.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska w A+E Networks Poland
od lewej: Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska

Sanchez odpowiada za wdrożenie strategii marketingowej dla kluczowych klientów A+E Networks oraz nielinearną dystrybucję treści programowych firmy na terenie Polski.  Przed dołączeniem do A+E Networks pracowała w Viacom International Media Network, gdzie  m.in. odpowiadała za uruchomieniem marki MTV Mobile.

Zadaniem Anny Kalinowskiej jest z kolei analityczne wsparcie procesów biznesowych firmy. Wcześniej pracowała ona dla biura reklamy Polsat Media, instytutu badawczego Nielsen oraz internetowej agencji marketingowej Netsprint.

A+E Networks Poland to nadawca kanałów dokumentalnych History i CI Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?