AMS wygrał przetarg Inter IKEA Centre Polska

AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter IKEA CentrePolska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowychIKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowyminośnikami reklamowymi.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Umowa nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych- na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typównośników.

Nośniki reklamowe pojawią się w lipcu br. w Parku HandlowymBielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i nawarszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie PortŁódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym.

Umowa między AMS i IICP została podpisana na sześć lat z opcjąprzedłużenia kontraktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"