Analitycy: TVN mogła mieć 52,4-97,0 mln zł straty netto w II kw.

Grupa medialna TVN mogła w II kw. 2010 r. odnotować stratę netto na poziomie 52,4-97,0 mln zł, przy konsensusie 70,5 mln zł straty wobec 137,1 mln zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

TVN opublikuje wyniki za II kw. w czwartek 12 sierpnia.

Analitycy z siedmiu domów maklerskich uwzględnionych w prognozie spodziewają się, że przychody TVN wyniosły w II kw. 628-662 mln zł, przy konsensusie na poziomie 640 mln zł wobec 580 mln zł przed rokiem.

Analitycy DI BRE zwracają uwagę, że na wyniku netto TVN mocno zaważy przeszacowanie długu euroobligacyjnego, które spowoduje, że spółka zanotuje znaczącą stratę netto. Natomiast analitycy DM Millenium oceniają, że cały rynek reklamy wzrósł w II kw. o 3% r/r.

W II kw. zysk operacyjny spółki może wynieść 154,4-172,5 mln zł przy konsensusie na poziomie 165,0  mln zł wobec 137,1 mln zł przed rokiem.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały