AOL kupił 5min Media i Thing Labs

Oprócz przejęcia technologicznego bloga TechCrunch, AOL kupił także firmy 5min Media i Thing Labs.

km
km
Udostępnij artykuł:

5min Media to internetowa platforma dystrybuująca treści wideo, w której katalogu znajduje się ponad 200 tys. materiałów od ponad tysiąca medialnych firm i niezależnych producentów. Według comScore, w sierpniu miała ona za oceanem 20 milionów unikalnych użytkowników i ponad 130 milionów wyświetleń klipów.

Z kolei Thing Labs to firma stojąca za aplikacją Brizzly, która umożliwia korzystanie z serwisów społecznościowych Twitter i Facebook. AOL planuje wykorzystać niektóre z funkcji Brizzly w swoim komunikatorze internetowym AIM.

Szczegóły finansowe obu transakcji nie zostały ujawnione. Według nieoficjalnych doniesień, AOL zapłacił za 5min Media od 50 do 65 milionów dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały