Archer C7 - nowy router od TP-Link za 599 zł

Firma TP-Link wprowadziła do sprzedaży bezprzewodowy, dwuzakresowy, gigabitowy router Archer C7, oferujący wsparcie dla standardu Wi-Fi 802.11ac oraz protokołu IPv6.

km
km
Udostępnij artykuł:

Archer C7 wyposażony jest w podwójny układ radiowy umożliwiający symultaniczną pracę urządzenia w pasmach 5 GHz oraz 2,4 GHz, dzięki czemu w trybie bezprzewodowym oferuje przesyłanie danych z łączną prędkością sięgającą do 1750 Mb/s.

Router posiada sześć anten. Trzy zewnętrzne o zysku 5dBi odpowiadają za przesyłanie danych w częstotliwości 5 GHz, a trzy wewnętrzne wykorzystywane są w paśmie 2.4 GHz.

grafika

Archer C7 wyposażony jest również w gigabitowy port WAN, cztery gigabitowe porty LAN, dwa wielofunkcyjne porty USB 2.0 oraz wbudowany serwer FTP. Opcja Guest Network pozwala na utworzenie dodatkowej sieci bezprzewodowej, umożliwiającej gościom korzystanie z internetu bez udzielania im dostępu do zasobów lokalnych.

grafika

Archer C7 od TP-Link jest dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie 599 zł brutto. Router objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu