Siatkarz Andrzej Wrona promuje kapsułki piorące Ariel Pod (wideo)

W nowym spocie promującym kapsułki do prania Ariel Pod (produkowanych przez Procter&Gamble) występuje siatkarz Andrzej Wrona. Do kampanii zaangażowano też autorkę bloga Makoweczki.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Siatkarz Andrzej Wrona promuje kapsułki piorące Ariel Pod (wideo)
Andrzej Wrona w reklamie Ariel Pod

W spocie Andrzej Wrona pokazuje, jak należy używać kapsułek piorących Ariel Pod. Podkreśla, że dzięki nim można szybko wyprać przepocone ubrania, oraz zaznacza, że produkt należy przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Andrzej Wrona na początku ub.r. razem z innym siatkarze Karolem Kłosem zostali ambasadorami reklamowymi odzieży i sprzętu sportowego marki Reebok. Z kolei od 2014 do połowy 2016 roku wspólnie z innymi zawodnikami naszej reprezentacji siatkarskiej występowali w reklamach sieci telekomunikacyjnej Plus.

 

Obecna kampania Ariel Pod obejmuje też klip, w którym o korzystaniu z tych kapsułek opowiada autorka bloga Makoweczki.pl.

Oba klipy będą emitowane w serwisach społecznościowych.

 

Z kolei spot telewizyjny oprócz łatwości używania Ariel Pod podkreśla, że jest to najchętniej kupowana marka kapsułek do prania (według danych z 2016 i 2017 roku).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/p-g-w-nowej-kampanii-ariela-chce-przekonac-konsumentow-do-kapsulek,7171485756548737a ##

 

Za obsługę wszystki marek Procter&Gamble w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada w Polsce dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś