Artur Roguski: z Edipresse do d*fusion communication

Artur Roguski objął stanowisko social media managera w agencji d*fusion communication. Poprzednio pracował w wydawnictwie Edipresse Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Roguski jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze digital marketingu oraz obsługę wybranych klientów agencji.

–  Po kilkunastu latach spędzonych w mediach postanowiłem sprawdzić się w innej roli i przy okazji poszerzyć swoje kompetencje. Rynek reklamy i mediów w internecie zmienia się bardzo dynamicznie, a to wymaga od każdego, kto w nim pracuje ciągłego nadążania za trendami oraz budowania nowych umiejętności - komentuje Artur Roguski.

Doświadczenie zawodowe gromadził też w Grupie Onet-RAS, jako product manager serwisu Fakt24.pl. Pracował również jako dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie „Brief”, gdzie odpowiadał za serwis internetowy, działania w mediach społecznościowych, pisał też teksty.

Był także związany był z agencją reklamową Ogilvy Interactive.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem