Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców

W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google. Przygotowały ją agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców

Asystent Google działający w Mapach, pozwala użytkownikom nawigacji m.in. na dyktowanie SMSów czy dzwonienie za pośrednictwem komend głosowych - przy jednoczesnym zachowaniu włączonej nawigacji.

Kampania realizowana jest na nośnikach OOH i DOOH - m.in. przy drogach dojazdowych, w miejscach blisko centrów biznesowych, na parkingach galerii handlowych. Na części nośników emitowane są 15-sekundowe spoty z kontekstowo dopasowanym komunikatem, a na pozostałych przygotowano statyczne kreacje.

Grupą docelową akcji są kierowcy, użytkownicy nawigacji w Mapach Google, którzy słyszeli już o Asystencie Google, ale jeszcze nie mieli okazji z niego korzystać.

Poza outdoorem usługa jest wspierana digitalowo oraz w social mediach. Kampania potrwa przez cały listopad.

Kreację kampanii przygotowała 180heartbeats+Jung v Matt, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?