Autan, OFF!, Raid: Zatrzymaj koszmar malarii (wideo)

Drugi rok z rzędu marki Autan, OFF! i Raid ( (wszystkie produkty należą do SC Johnson) wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce. W tym celu ruszyła kampania "Zatrzymaj koszmar malarii".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania "Zatrzymaj koszmar malarii" w Polsce potrwa do połowy sierpnia na antenie TVP i TVN, gdzie będą emitowane spoty telewizyjne. Kampania wspierana jest także aktywnościami na Facebooku - tworzeniem symbolizującej wspólną walkę z malarią mozaiki ze zdjęć profilowych oraz grę viralową. Za każdą kompletną mozaikę firma SC Johnson przekaże UNICEF środki finansowe na zakup 200 moskitier, które uchronią przed malarią około 400 osób. Dodatkowo informacje o akcji można znaleźć na materiałach POS w punktach sprzedaży produktów marek Autan, OFF! i Raid.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection, a kreacją spotów TV agencja Draft FCB. Za działania PR odpowiada agencja Edelman Polska a za działania interaktywne Edelman Digital Polska. Do 30 września 2011 r. jeden proc. przychodów ze sprzedaży produktów Autan, OFF! i Raid będzie przekazany UNICEF w celu wsparcia programu zapobiegania malarii w Afryce Subsaharyjskiej. Tegoroczny program obejmuje dziewięć krajów, gdzie malaria dotyka największej liczby dzieci: Angolę, Republikę Środkowoafrykańską, Kongo, Gwineę, Demokratyczną Republikę Konga, Kenię, Nigerię, Sudan i Zimbabwe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem