„Auto na wybiegu” - nowy program Motowizji. Aleksander Ostry Ostrowski prowadzącym

W niedzielę 15 stycznia br. na antenie kanału Motowizja zadebiutuje program „Auto na wybiegu”, który prowadzi Aleksander Ostry Ostrowski.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Auto na wybiegu” - nowy program Motowizji. Aleksander Ostry Ostrowski prowadzącym
fot. Anna Kubisz

Producenci coraz częściej wypuszczają na rynek motoryzacyjny auta, które cieszą oko potencjalnych klientów. W programie po świecie motoryzacji widzów oprowadzą prowadzący Aleksander Ostry Ostrowski, a także stylista i bloger modowy Ireneusz Korzeniewski (styleman.blog.pl), Karolina Pilarczyk, posiadająca licencję King of Europe, King of Asia oraz Polskiej Federacji Driftingu, Bjorn Svenson, projektant i stylista, oraz blogerka Eliza Gwiazda.

- „Auto na wybiegu” to jedyny taki format łączący modę i motoryzację. Prowadzący nie będą zajmować się kwestiami technicznymi samochodów tylko stylem, elegancją i modą. Odwiedzą najważniejsze wydarzenia zarówno motoryzacyjne jak i modowe. Nie tylko pasjonaci aut będą zaskoczeni, jak wielu rzeczy nie wiedzieli! To absolutnie przełomowy program, który z ciekawością obejrzą również kobiety - mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor kanału Motowizja.

Premierę programu „Auto na wybiegu” w Motowizji zaplanowano w niedzielę 15 stycznia br. o godz. 12.40.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami