Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach

Dla azjatyckich użytkowników internet jest najważniejszym źródłeminformacji, szczególnie na temat urządzeń elektronicznych.

km
km
Udostępnij artykuł:

86 procent azjatyckich respondentów wykorzystuje internet doposzukiwania informacji na temat urządzeń elektronicznych -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie przeprowadzone przez firmę Synovate.

Pod tym względem daleko w tyle znalazła się prasa i komunikacjaustna, na które wskazało 36 procent badanych.

Spośród elektronicznych gadżetów, respondenci najczęściejszukają online informacji na temat telefonów komórkowych, aparatówcyfrowych, laptopów i telewizorów.

W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy badani szukający w sieciinformacji na temat elektronicznych urządzeń zamierzają na niewydać średnio 1.800 dolarów, a 35 procent z nich planuje dokonaćtakiego zakupu przez internet. Z kolei w ciągu poprzednich dwunastumiesięcy tego typu produkt kupiła 1/4 respondentów.

W badaniu firmy Synovate, które zostało zlecone przez firmęMicrosoft Digital Advertising Solutions, udział wzięło 10 tysięcyazjatyckich użytkowników serwisu MSN/Windows Live.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style