Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa żelków funkcjonalnych Verbena (dystrybuowanych przez IDC Polonia), podkreślająca ich naturalny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Eura7, Sfera Group i Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)

Kampania żelków Verbena w bajkowej stylistyce pokazuje ich produkcję, w którą zaangażowane są różne owady. Ma to podkreślać, że żelki zawierają naturalne składniki, m.in. witaminę C, a przy tym są słodkie i pachnące. Przeznaczone są one przede wszystkim dla osób dbających o zdrowie i zbilansowaną dietę.

Do tej pory produkty Verbena były dostępne w formie cukierków ziołowych. Teraz pojawiły się w sprzedaży jako żelki, w trzech wersjach smakowych: dzika róża, dziki bez oraz aloes i winogrona.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty Polsatu, TVP i TVN), internet (aktywności na Facebooku, YouTubie i w blogosferze), prasę (magazyny branżowe) oraz punkty sprzedaży (akcje samplingowe, eventy). Potrwa do 15 maja.

Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Apollon z Bratysławy, działania w internecie realizuje agencja interaktywna Eura7, za przygotowanie i realizację samplingów oraz działań PR odpowiada agencja Sfera Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem