W nowej reklamie Balcerzaka „Kroi się coś wyjątkowego” (wideo)

„Kroi się coś wyjątkowego...” pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa producenta wędlin marki Balcerzak. Nowy spot został przygotowany przez agencję Just. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Just i U2 Media (IPG Mediabrands) i Opus Film.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W nowej reklamie Balcerzaka „Kroi się coś wyjątkowego” (wideo)

Firma Balcerzak, producent wędlin marki Balcerzak, ruszyła z nową odsłoną wizerunkowej kampanii reklamowej. Jak mówi Agata Misiorna,  dyrektor ds. marketingu w firmie Balcerzak, celem aktualnych działań komunikacyjnych jest przedstawienie konsumentom szerokiego asortymentu produktów, idealnych na każdą okazję, odpowiadających na różne potrzeby.

– Przy pomocy tej kampanii chcemy wzmacniać wiarygodność marki Balcerzak, której produktami z przyjemnością i dumą można dzielić się z bliskimi podczas wspólnych biesiad i spotkań rodzinnych – dodaje Misiorna.  

Najnowsza kampania utrzymana jest w klimacie poprzedniego  filmu, który koncentrował się na pokazaniu kompetencji firmy jako zaufanego wytwórcy wędlin suchych i dojrzewających. Hasłem obecnej akcji reklamowej jest „Kroi się coś wyjątkowego…” - dzięki swojej wieloznaczności odnosi się zarówno do samych wędlin, jak i miłych okoliczności ich konsumpcji.

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Just, a produkcją zajęła się firma Opus Film. Za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych firmy Balcerzak odpowiada agencja mediowa U2 Media, należąca do grupy IPG Mediabrands.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz na platformach VOD. Akcja promocyjna potrwa kilka miesięcy.

W poprzednich latach firma promowała się hasłem „Smak dojrzewa z czasem”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?