Bartosz Kozłowski: z Result Media do NuOrder

Bartosz Kozłowski dołączył do zespołu agencji NuOrder, obejmując stanowisko strategy & client service executive. Ostatnio pracował w Result Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartosz Kozłowski: z Result Media do NuOrder
Bartosz Kozłowski

Do obowiązków Bartosza Kozłowskiego w NuOrder będzie należało tworzenie strategii komunikacji w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem działań performance marketingu i możliwość platformy Double Click. Kozłowski będzie podlegał bezpośrednio Pawłowi Kasprzakowi, partnerowi oraz szefowi działu strategii i client service w agencji.

Bartosz Kozłowski ma doświadczenie w marketingu efektywnościowym. Ostatnio pracował jako sales executive w firmie Result Media. Wcześniej był zatrudniony w departamencie sprzedaży czeskiej firmy Drevojas.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"