Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska

W lipcu do Kantar Polska dołączył Bartosz Szaruga. Objął stanowisko account directora w zespole Creative & Media.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
Bartosz Szaruga

Bartosz Szaruga od 15 lat jest związany z badaniami rynkowymi. Połowę tego czasu spędził po stronie agencji badawczych, w TNS zajmował się badaniami wolumetrycznymi oraz testami konceptów i produktów dla klientów FMCG, a także w 4P Research Mix i IQS. Pracował jako specjalista ds. badań marketingowych w Play.

Przez ostatnie 7 lat pracował w różnych rolach w The Coca-Cola Company, ostatnio w zespole globalnym dostarczając najważniejsze dane konsumenckie (konsumpcja i equity marek) dla całej organizacji. W The Coca-Cola Company był globalnym leadem ds. metodologii dla trackingów consumenckich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu