BBDO Warszawa autorem międzynarodowej kampanii marki Tena (wideo)

W poniedziałek rozpoczyna się w Polsce kampania reklamowa marki Tena Pants, należącej do szwedzkiej firmy SCA. Akcja będzie też prowadzona w wielu rynkach zagranicznych, z których pierwsze to Niemcy i Holandia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii promowane są majtki chłonne: produkt higieniczny, zapewniający ochronę i komfort osobom mobilnym, które muszą radzić sobie w codziennym życiu z nietrzymaniem moczu. Często są to osoby starsze, którymi opiekują się ich bliscy.

Kluczowym komunikatem, obok przekazu na temat produktu, jest podkreślenie emocjonalnej roli relacji z bliskimi, którymi opiekują się ich rodziny. Pomoc w codziennym funkcjonowaniu osoby starszej nie zawsze jest łatwa, ale warto pamiętać o tym, jak dużo zawdzięczamy osobie, którą dziś wspieramy m.in. dzięki produktom Tena.

Za przygotowanie kampanii, obejmującej spot telewizyjny emitowany w głównych stacjach, materiały POS oraz działania online odpowiada agencja BBDO Warszawa, która zlecenie uzyskała w międzynarodowym przetargu, w którym uczestniczyły biura BBDO z Wielkiej Brytanii, Meksyku, Rosji i Polski.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?