Będzie rządowa kampania przeciwdziałająca otyłości i promująca dbanie o zęby przez dzieci

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje jeszcze  w tym roku dwie kampanie. Jedna dotyczyć będzie profilaktyki zdrowotnej w zakresie dbania o zęby małych dzieci, druga - przeciwdziałania otyłości. Na emisję spotów resort przeznaczy ponad 630 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowane działania mają promować profilaktykę zdrowotną. Pierwsza kampania dotyczy projektu: „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”, a druga  związana jest z projektem „Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców”.

Działania obejmować będą głównie 20-sekundowe spoty w kinach w całym kraju.

Na obecnym etapie nie wiadomo jeszcze, kto przeprowadzi zlecone przez resort infrastruktury działania. Aktualnie trwa przetarg na zakup czasu reklamowego w kinach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska