Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) szuka nowych pracowników. Rekrutację wspiera kampania w outdoorze, prasie i internecie. Za kampanię odpowiadają Duda Polska i AMS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto

Akcja rekrutacyjna Biedronki potrwa do połowy września br. Ma na celu przekazanie informacji o warunkach zatrudnienia w firmie oraz zachęcenie potencjalnych pracowników do składania aplikacji.

- W związku z dynamicznym rozwojem sieci Biedronka na bieżąco poszukujemy i zatrudniamy pracowników korzystając z różnorodnych form komunikacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl portal biuro prasowe Jeronimo Martins.

Akcję wspiera kampania outdoorowa z wykorzystaniem kilkudziesięciu nośników w takich lokalizacjach jak: Warszawa, Kraków, Częstochowa, Gorzów Wielkopolski, Mysłowice. Dodatkowo zaplanowano także publikacje w prasie oraz w internecie.

Według informacji biura prasowego Jeronimo Martins, liczba ofert pracy w Biedronce utrzymuje się na stabilnym poziomie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Duda Polska. Zlecenie realizowane było bezpośrednio przez firmę AMS.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana