„Bitwa o dom” bez kolejnej edycji jesienią. Wróci za rok?

Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji reality-show „Bitwa o dom” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja rozważy jednak powrót programu do ramówki w przyszłym roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Bitwa o dom” bez kolejnej edycji jesienią. Wróci za rok?
jury "Bitwa o dom", fot. tvn

- Jesteśmy zadowoleni z „Bitwy o dom”. To jest stosunkowo skromny program, z niewielkim jak na prime-time budżetem, a osiąga w środowe wieczory całkiem dobre wyniki, porównywalne z dużo większym i sprawdzonym na świecie formatem „Top Chef” - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po 11 odcinkach średnia oglądalność trzeciej edycji „Bitwy o dom”, nadawanej w TVN w środy o 21.30, wynosi 1,49 mln widzów. Zapewnia to stacji 10,75 proc. udziału w grupie 4+ i 13,24 proc. w 16-49.

W programie „Bitwa o dom” 12 rodzin projektuje, wyposaża i urządza mieszkania według własnych pomysłów, rywalizując o wygranie jednego z nich. Ich pracę ocenia jury w składzie Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski. Finałowy odcinek trzeciej serii TVN nada w środę 28 maja br. - widzowie zdecydują w nim, która z trzech rodzin wygra mieszkanie.

Bogdan Czaja informuje, że w jesiennej ramówce TVN kolejnej serii „Bitwy o dom” na pewno nie będzie. - Ewentualny powrót tego programu będziemy rozważać dopiero z myślą o przyszłym roku - dodaje.

Producentem formatu opartego na polskim pomyśle jest firma Golden Media Polska.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]