Bobasy-surferzy i modelka Gigi Hadid reklamują wodę Evian (wideo)

W nowej kampanii wody mineralnej Evian pojawia się plaża pełna bobasów udających dorosłych, a na plakatach supermodelka Gigi Hadid w towarzystwie dziecięcego surfera.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nowy spot reklamowy marki Evian opowiada niezwykłą przygodę pewnego surfera. Podczas pływania na desce uderza się on w głowę i nieprzytomny wpada do wody. Wydaje się, że jego los jest już przesądzony, gdy nagle mężczyzna odzyskuje świadomość ciągnięty po plaży przez dwójkę bobasów w strojach do surfingu.

Dalsze kadry filmu zdradzają więcej na temat magicznego miejsca, w którym znalazł się cudem uratowany amator surfingu. Okazuje się bowiem, że na plaży przebywają wyłącznie kilkuletnie dzieci, które zachowują się jak dorośli plażowicze - pływają na deskach, opalają się, muzykują.

Ostatecznie surfer trafia do plażowego baru, w którym za barem stoi kolejny bobas w kapeluszu na głowie, a w ofercie baru są wyłącznie butelki z wodą mineralną Evian. Zaś napis za plecami mocno nieletniego barmana głosi: „Live Young” („Żyj młodo”).

Według zapowiedzi spot będzie emitowany globalnie w internecie oraz w stacjach telewizyjnych we Francji, Wielkiej Brytanii i Japonii. Reklamy telewizyjne ominą rynek w Stanach Zjednoczonych co nie oznacza, że nowa kampania Evian będzie tam nieobecna. W USA prowadzone będą bowiem działania outdoorowe, w których pojawią się plakaty prezentujące jedno z dzieci - surferów obok wizerunku supermodelki Gigi Hadid.

grafika

Za kampanię jest odpowiedzialna agencja BETC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta