Bourjois w trzech krajach z reklamami od agencji Kamikaze

Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE (Europy Środkowo-Wschodniej): w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bourjois w trzech krajach z reklamami od agencji Kamikaze

Kampanie prowadzone będą pod hasłem „Podkręć radość w swoim stylu”. Potrwają w sumie do końca lipca. Prowadzone będą przede wszystkim w kanale digital (Social Media i display), oraz dodatkowo na rynku polskim wsparte w głównych sieciach drogeryjnych (POS). 

Osią kampanii jest aktywacja konkursowa dla marki Bourjois. Jest ona związana z rynkowym debiutem nowych maskar Bourjois Volume Glamour. Głównym jej celem jest wsparcie launchu – budowanie świadomości i wizerunku produktu, jak również wsparcie sprzedaży całej kategorii produktowej maskar na wspomnianych rynkach.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie głównego pomysłu kreatywnego kampanii oraz spójnej z nim idei we wszystkich głównych touch-pointach dla marki Bourjois i całego projektu jak influencer marketing, kampania digital w social media oraz display, czy kluczowej aktywacji na dedykowanej stronie www.  

Elementem kampanii jest także aktywacja. By wziąć udział w konkursie należy dokonać zakupu dowolnej mascary Volume Glamour. Do współpracy na rynku polskim COTY Eastern Europe oraz Kamikaze zaprosiła markę biżuterii Minty Dot. W konkursie jest do wygrania 80 voucherów o wartości 200 złotych Minty Dot oraz 3 vouchery Minty Dot o wartości 2 tys. zł każdy.

Kamikaze obsługuje markę Bourjois od lutego bieżącego roku. Agencja obsługuje także od kilku lat inne marki z portfolio Coty Eastern Europe: Sally Hansen, Max Factor i Miss Sporty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu