Brita postawiła na Public Dialog

Od września agencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z marką Brita, producentem filtrów do wody.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Brita postawiła na Public Dialog

W ramach obsługi PR, agencja zajmie się między innymi: prowadzeniem biura prasowego, media relations, pozycjonowaniem eksperckim oraz organizacją i koordynacją eventów.

Ze strony agencji projekt obsługują Weronika Kendra i Karolina Partyka.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni