„Tomorrow Is Yours to Take” w reklamach Budweiser

Marka piwa Budweiser (produkowanego przez AB InBev) zaprezentowała w czwartek nową globalną platformę komunikacji i kreatywną kampanię pod hasłem "Tomorrow is Yours to Take". Powstała ona we współpracy z Andersonem .Paak'iem, producentem, autorem tekstów, artystą i reżyserem. Ma inspirować wschodzących twórców na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Tomorrow Is Yours to Take” w reklamach Budweiser

Kampania "Tomorrow is Yours to Take" ruszyła wczoraj wraz z premierą teledysku „Yours to Take” zawierającego oryginalną piosenkę wyprodukowaną i wykonaną przez Andersona .Paak'a.

Film opowiada historię twórców i aspirujących talentów pokonujących pesymistów i sceptyków na całym świecie, z Budweiserem na każdym etapie tej podróży. Wideo powstało dzięki globalnej współpracy. Zaangażowano do niego francuskiego piłkarza freestyle'owego Seana Garniera , brazylijskiego rapera Xamã, szwedzką projektantkę mody Julia Dang, kolumbijską artystkę graffiti Wandę Pot, argentyńską piosenkarkę Lara91K, brazylijskiego grafika Gabriela Massana i brytyjską perkusistkę Louise Bartle .

- Budweiser to wołanie o nieustępliwych twórców, marzycieli i przebojowych ludzi, którzy piekielnie chcą odcisnąć swoje piętno - powiedział Todd Allen , wiceprezes ds. globalnego marketingu, Budweiser. - Jako ktoś, kto rzucił wyzwanie przeciwnikom, by podążać za jego marzeniami, .Paak ucieleśnia ducha "Tomorrow is Yours to Take" i jego znaczenie.

Nad koncepcją kreatywną kampanii pracowała agencja Wieden+Kennedy - wspólnie z Budweiserem, .Paak'iem i zespołem twórców z całego świata.

„Yours To Take” celebruje potęgę niezależnego pokolenia, które robi to, w co wierzy, bez względu na to, co mówią inni. Z oryginalnym utworem .Paak i prawdziwymi historiami prawdziwych twórców przekazujących określone przesłanie, kampania ma być czymś więcej niż reklamą.

Firma podkreśla, że współpracując z .Paak'iem przy produkcji ścieżki dźwiękowej do tej globalnej kampanii, Budweiser kładzie podwaliny pod przyszłe działania wspierające wschodzące kreacje. To dopiero początek.

- Moja nowa muzyka do kampanii to nie tylko piosenka, to hymn! Tak, jak ja to widzę, jest jak wołanie do tych, którzy skończyli słuchanie wszystkich powodów, dla których ich marzenia są niemożliwe – mówi Anderson .Paak . - Zaufaj mi, też słyszałem tych wszystkich pesymistów, ale utrzymywałem motywację i robiłem wszystko, aby ignorować hejterów na każdym kroku. Mam nadzieję, że Budweiser i ja możemy dotrzeć do artystów, projektantów, sportowców i twórców – wszystkich! – na całym świecie, którzy są gotowi zrobić pierwszy krok na własnej drodze do wielkości - dodał.

Każdy dobrze zapowiadający się twórca przedstawiony w filmie uosabia jeden z pasji odbiorców Budweisera, w tym muzykę, sztukę, modę i sport.  Séan Garnier  to pierwszy w historii mistrz świata w piłce nożnej we Freestyle, mieszkający we Francji .Julia Dang, mieszkająca w Szwecji, współzałożycielka kanału TheLineUp, która stworzyła własną inkluzywną wytwórnię DANG STHLM.

Gabriel Massan  to urodzony w Brazylii artysta cyfrowy mieszkający w Niemczech, który pracuje z wieloma mediami.  Louise Bartle  to perkusistka mieszkająca w Wielkiej Brytanii, która zaczęła grać w wieku 13 lat. Xamã  to brazylijski raper, piosenkarz, kompozytor i poeta, który ostatnio pobił rekordy streamingu.

Wanda Pot  jest projektantką z Kolumbii, która specjalizuje się w muralach graffiti, dyrekcjach artystycznych, brandingu i kaligrafii.Lara91K  to pochodząca z Argentyny piosenkarka, której niepokorna gatunkowo muzyka zmienia scenę muzyki trap.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu