C&A zatrudnia Rebell Concept

Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
C&A zatrudnia Rebell Concept

W ramach współpracy, agencja odpowiada za realizację działań komunikacyjnych produktów C&A, kampanii, limitowanych kolekcji. Do zadań agencji Rebell Concept specjalizującej się w obsłudze marek z branży lifestyle należy m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations, influencer marketing, eventy oraz wsparcie salonów sprzedaży Klienta.

C&A wybrało nową agencję

- Potrzebowaliśmy zmiany, nowego spojrzenia na markę C&A i wysokiej jakości obsługi. Wybierając agencję braliśmy pod uwagę doświadczenie, kreatywność oraz pomysły, które mogą pomóc w komunikacji marki C&A na polskim rynku. Przed nami wiele ekscytujących projektów, które potrzebują profesjonalnego wsparcia - mówi Izabela Adamska, PR & event local coordinator C&A w Polsce.

Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.

Za działania public relations oraz influencer marketing odpowiedzialny jest założyciel agencji Bartłomiej Pałubicki oraz Jagoda Sitnik - junior PR consultant. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day