Carat Polska z interdyscyplinarnym zespołem obsługi klientów

Dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją reklamową Isobar Poland (obie firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska) tworzy wspólny, interdyscyplinarny zespół zajmujący się kompleksową obsługą klientów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Carat Polska z interdyscyplinarnym zespołem obsługi klientów

W skład zespołu poza specjalistami planującymi i kupującymi media wejdą osoby odpowiedzialne za kreację, media społecznościowe i technologię. W związku z reorganizacją z Carat Polska zwolniono cztery osoby, natomiast rekrutacja do nowego zespołu została już praktycznie zakończona.

- To kolejny etap integracji w ramach Dentsu Aegis Network rozpoczętej przed trzema laty, który ma na celu lepsze wykorzystywanie synergii pomiędzy wszystkimi elementami dynamicznie zmieniającego się ekosystemu komunikacyjnego. W takim układzie jeszcze efektywniej będziemy odpowiadać na wyzwania biznesowe naszych klientów - przekonuje Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Nie jesteśmy już dziś domem mediowym, przynajmniej patrząc przez pryzmat tego jak tę rolę definiował dotychczas rynek. Sprostanie nowym wyzwaniom, które stawiają przed nami klienci i nasza ocena trendów powodują, że dzisiaj kompletując zespół szukamy nie account managerów, ale osób z holistycznym spojrzeniem na biznes, codziennie kwestionujących status quo i potrafiących koordynować specjalistów z bardzo wąskich dziedzin marketingu - dodaje Mocek.

Zespół będzie pracował dla tych klientów Carat Polska, których dom mediowy obsługuje w szerszym zakresie niż planowanie i zakup mediów. Są to m.in. firmy MasterCard, Adidas i Pernod Ricard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę