Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych

Sieć sklepów Carrefour Polska w związku z nadchodzącym Bożym Narodzeniem rozbudowała ofertę świątecznych produktów spożywczych marek własnych. Obejmuje ona m.in.  gotowe ciasta, różnego rodzaju słodycze, klasyczne świąteczne przysmaki czy kawy i jest promowana hasłem "Wszystkiego świątecznego w extra cenach".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych

Carrefour poszerzając ofertę świąteczną produktów marek własnych podkreśla, że zakupy produktów private label przed Świętami to sposób na oszczędności w domowym budżecie, bez konieczności rezygnacji ze swoich ulubionych produktów z segmentów extra oraz premium.

Sieć wprowadziła do sprzedaży ponad 130 produktów marek własnych, przede wszystkim Carrefour Extra. Do 19 listopada część z nich jest dostępna w promocyjnych cenach.

Są to m.in. dekorowane ciasteczka korzenne (7,99 zł/250 g) czy różne rodzaje dekorowanych czekoladą lub lukrowanych pierników (14,99 zł/700 g), zestawy do przygotowania pierników, zawierające foremki w kształcie choinki lub ludzika (11,99 zł/365-455 g),  gotowe ciasta, m.in. okrągły murzynek (23,99 zł/500 g), szarlotka (38,90 zł za kg), orzechowiec (41,90 zł za kg), ciasto piaskowe z serem i kruszonką (20,99 zł/kg), ciasto piaskowe z owocami (20,99 zł/500 g), ciasto pijana wiśnia (42,90 zł za kg) czy znaną z Włoch babkę panettone (28,99 zł/800 lub 1000 g).

To również czekoladki i praliny marki Esprit de Fête, kawa ziarnista premium z Brazylii (29,99 zł/500 g), słodkie i słone przekąski, takie jak m.in. makaroniki, mini ciasteczka wytrawne, mini panettone, tatar z łososia czy francuskie mini croques oraz karp w postaci filetów i płatów, a także klasyczne uszka z grzybami i kapustą lub z mięsem.

- Polacy są już przekonani do marek własnych i uważają, że w większości przypadków oferują one najlepszy stosunek jakości do ceny. Dlatego w trosce o portfele Polaków i kierując  się chęcią zapewnienia szerokiego dostępu do świątecznych produktów wysokiej jakości, postawiliśmy mocno na rozwój marki Carrefour Extra. Starannie wyselekcjonowane przez nas produkty pozwolą cieszyć się wyjątkowymi chwilami z najbliższymi – mówi Ewa Dźwigacz, product category group manager - FMCG Own Brand Products w Carrefour Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił