carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub

Do grona klientów obsługiwanych przez dom mediowy MullenLowe MediaHub dołączył carVertical, startup prowadzący ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.

 - carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych - mówi Ewa Góralska, dyrektorka zarządzająca MullenLowe MediaHub.

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu.  Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.

Zespół dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, business development dDirectora, Macieja Niepsuja, buying directora oraz Marka Racławskiego, head of TV department.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem