CDA.pl i WP Pilot ze spadkami, mocno w górę Vimeo i Vider.info (TOP10 stron wideo)

Wśród serwisów z treściami wideo zdecydowanym liderem pozostaje YouTube, przy czym rok do roku jego odwiedzalność zmalała. Duże spadki wyników zanotowały CDA.pl i dział wideo WP.pl (obejmujący głównie WP Pilot), natomiast duże wzrost osiągnęły Vimeo.com i Vider.info.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przeglądarkową wersję YouTube’a we wrześniu br. odwiedziło 19,01 mln polskich internautów, co dało 68,7 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali w serwisie 727,2 mln odsłon, każdy średnio 38,2 - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Licząc z aplikacją mobilną, która w badaniu Gemius/PBI nie jest audytowana, więc nie ma statystyk jej odsłon, YouTube miał łącznie 25,15 mln polskich użytkowników, każdy w ciągu doby korzystał z platformy przeciętnie przez 5 minut i 38 sekund.

Pozostałe serwisy z kategorii wideo (w ramach badania Gemius/PBI serwisy i aplikacje VoD klasyfikowane są osobno) notują wielokrotnie niższe statystyki od YouTube’a. Dziewięć innych witryn z zestawienia łącznie miało we wrześniu 109,93 mln odsłon.

W dziale wideo CDA.pl (sekcja VoD pod nazwą CDA Premium działa osobno) 4,12 mln internautów wykonało 66,67 mln odsłon, a w analogicznej sekcji WP.pl, obejmującej przede wszystkim usługę WP Pilot, 1,92 mln użytkowników wygenerowało 10,87 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-wyniki-w-polsce-wrzesien-2020-player-przed-tvp-vod-i-cda-premium-w-dol-vod-pl-i-ipla,7170453294765697a ##

Vider.info zanotował 1,09 mln odwiedzających i 18,61 mln odsłon, średnio 17,1 odsłon na odwiedzającego. Na Alltube.pl 119,8 tys. użytkowników wykonało 5,05 mln odsłon, każdy przeciętnie 42,2.

W rankingu oprócz YouTube’a są dwie inne platformy międzynarodowe. Vimeo.com miało 583,6 tys. użytkowników i 1,59 mln odsłon, a Dailymotion.com - 458,6 tys. odwiedzających i 2,5 mln odsłon.

grafika

Rok do roku przeglądarkowy YouTube stracił 244,1 tys. użytkowników (1,3 proc.) i 164,36 mln odsłon (18,4 proc.). Procentowo większe spadki zanotowały dwa kolejne serwisy: w dziale wideo CDA ubyło 771,4 tys. internautów (15,8 proc.) i 23,7 mln odsłon (26,2 proc.), a w analogicznej sekcji WP.pl - 401,8 tys. użytkowników (17,3 proc.) i 3,25 mln odsłon (23 proc.).

Z kolei dział wideo Interii zanotował spadek o 83,1 tys. odwiedzających (18,8 proc.) i 123,7 tys. odsłon (11,2 proc.), a Alltube.pl - o 64,3 tys. użytkowników (34,9 proc.) i 4,84 mln odsłon (48,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-wrzesien-2020-rasp-przed-wirtualna-polska-o2-wyprzedzilo-gazeta-pl,7170454846367361a ##

Z drugiej strony Vimeo zyskało 151,4 tys. internautów (35 proc.) i 578,9 tys. odsłon (57,4 proc.), Vider.info - 171,2 tys. użytkowników (18,6 proc.) i 12,81 mln odsłon (221,2 proc.), a Dailymotion.com - 41,5 tys. użytkowników (10 proc.) i 1,49 mln odsłon (147,9 proc.).

Na Weeb.tv przy wzroście liczby odwiedzających o 12,5 tys. (7,2 proc.) liczba odsłon zmalała o 1,57 mln (39,7 proc.), a Zaq2.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 18,4 tys. (3,9 proc.) i wzrost liczby odsłon o 160,6 tys. (14,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style