Ceneo.pl reklamuje się z cadillaciem i klasztorem (wideo making of)

Jak przygotowana została prowadzona obecnie kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl, przygotowana przez jego dział marketingu wspólnie z firmami Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu reklam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami obecnej kampanii Ceneo.pl są różne osoby, które niezależnie od swoich codziennych nawyków zakupy w internecie zaczynają od tego serwisu. Reklamy pokazują m.in. policjanta i zakonnicę (obejrzyj je i przeczytaj więcej o tej akcji). W przedświątecznych reklamach pojawia się również Święty Mikołaj.

Na casting do kampanii zgłosiło się 250 aktorek i aktorów, a nad spotami przez dobę na planie filmowym pracowało 35 osób. Do realizacji reklam potrzebne były m.in. różowy cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów.

grafika

- Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych - opisuje Agnieszka Pająk z Ceneo.pl.

Strategię i kreację kampanii dział marketingu Ceneo.pl przygotował wspólnie z agencją Opcom, realizacją reklam zajął się dom produkcyjny Better Film, a postprodukcja firma Diamonds Factory. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom oraz dział zakupu mediów Grupy Allegro.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek