Channel Factory Polska w gronie klientów PR Calling

Channel Factory, globalna firma technologiczna działająca w obszarze treści wideo i wspierająca działania reklamowe marek na YouTube, TikToku oraz platformach Meta, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Channel Factory Polska w gronie klientów PR Calling

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in.  działania z obszaru media relations i expert positioning oraz bieżący konsulting. Ze strony agencji za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, tworząca skuteczne, dopasowane do marki kampanie reklamowe na YouTube, TikToku oraz serwisach Meta. Misją firmy jest stworzenie odpowiedniego ekosystemu wideo, łączącego twórców, marki oraz konsumentów poprzez umożliwienie reklamodawcom dostępu do najbardziej adekwatnych treści.

- Channel Factory to działająca w ponad 30 krajach firma technologiczna posiadająca wieloletnie doświadczenie w dopasowaniu treści reklamowych do charakteru marki. Jej misją jest zadbanie, aby marki pojawiały się w odpowiednim otoczeniu – wśród treści bezpiecznych i nieszkodliwych zarówno dla użytkowników platform, jak i wizerunku ich samych. Cieszę się z naszej współpracy i możliwości promocji bezpieczeństwa w środowisku digitalowym - mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?