Chariot i Menu Group zadbają o PR i marketing Przemysława Salety

Agencja interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z Grupy Menu, do której należy Chariot, odpowiadać będą za public relations oraz marketing Przemysława Salety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Chariot i Menu Group nie informują na razie, jakie konkretne działania będzie obejmować współpraca z Przemysławem Saletą. - Możemy jedynie powiedzieć, że będą dotyczyły w dużej mierze zastosowania technologii internetowych, co jest dość innowacyjne, jeżeli chodzi o marketing sportowy - opisuje Jakub Rydawński z Chariot.

Agencje zdobyły to zlecenie w wyniku działań new businessowych. Współpracę zaplanowano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?