Chariot i Menu Group zadbają o PR i marketing Przemysława Salety

Agencja interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z Grupy Menu, do której należy Chariot, odpowiadać będą za public relations oraz marketing Przemysława Salety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Chariot i Menu Group nie informują na razie, jakie konkretne działania będzie obejmować współpraca z Przemysławem Saletą. - Możemy jedynie powiedzieć, że będą dotyczyły w dużej mierze zastosowania technologii internetowych, co jest dość innowacyjne, jeżeli chodzi o marketing sportowy - opisuje Jakub Rydawński z Chariot.

Agencje zdobyły to zlecenie w wyniku działań new businessowych. Współpracę zaplanowano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?