'Claudia' liderem

Wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet poprawiły w kwietniu 2006 roku wyniki sprzedaży - zmiana lidera.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W kwietniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (Gruner+Jahr Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż  wyniosła 503 668 egz. - to o prawie 60 tys. egz.  więcej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się ”Poradnik Domowy” (Agora), który sprzedał się w liczbie 465 920 egz. a na trzecim "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 459 603 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik).   kwiecień20062005ZKDPSprzedaż ogólemClaudia503668443997Poradnik Domowy465920333837Świat Kobiety459603-Dobre Rady448334397916Olivia363492173800  dane za marzec 2006 i 2005

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"