Co Polacy chcieliby odsprzedać? Auto, rower, pralkę ...

Prawie dwie trzecie Polaków deklaruje, że gdyby zamierzali wymienić jakiś sprzęt na nowszy, rozważaliby odsprzedanie tego używanego. Zdecydowanie najczęściej wymieniany jest w tym kontekście samochód.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania Instytutu Homo Homini dla Sprzedajemy.pl wynika, że odsprzedać używany sprzęt w sytuacji, gdy kupiło się nowy, jest gotowych 64 proc. Polaków. Takiej możliwości nie bierze pod uwagę 33 proc. osób, natomiast 3 proc. jest niezdecydowanych.

Zdecydowanie najwięcej Polaków jest zainteresowanych odsprzedaniem samochodu, jeśli nie jest już potrzebny lub kupiło się nowy. Telewizor, aparat fotograficzny, komputer czy laptop wymienia w tym kontekście nieco ponad połowa osób. Natomiast tylko 42 proc. respondentów jest gotowych odsprzedać telefon komórkowy.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Homo Homini na zlecenie serwisu Sprzedajemy.pl 15 i 16 grudnia ub.r. Sodaż metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych CATI objął 1085 osób. Grupa ta jest liczebnie reprezentatywna dla ogółu mieszkańców Polski z zachowaniem reprezentacji liczbowej zaludnienia. Błąd oszacowania wynosi 3 proc., a poziom ufności – 0,95 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero