- Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330 ml, 500 ml, 850 ml i 1000 ml.
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: „Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj”.
- Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję - komunikuje Małgorzata Drąg.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-masterpiece-obrazy-andy-warhol-edvard-munch-vincent-van-gogh,7169674651575937a ##
Aktualnie oferta produktów nisko- i bezkalorycznych stanowi 37 proc. portfolio marki Coca-Cola.










