Comarch startuje z kampanią promującą własne systemy AI

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do różnych obszarów życia. Rozwiązania oparte na algorytmach AI napędzają też procesy biznesowe w firmach, budując ich przewagę rynkową i realizując potrzeby klientów. Jak inteligentne systemy sprawiają, że organizacje stają się coraz bardziej konkurencyjne? O tym opowiada kampania Comarch, w której największy polski dostawca oprogramowania ERP pokazuje zastosowanie własnych aplikacji AI w biznesie. Firma prowadzi działania marketingowe w radiu, internecie i na portalach branżowych.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Comarch startuje z kampanią promującą własne systemy AI

Rewolucja sztucznej inteligencji staje się faktem. Technologie AI znajdują z powodzeniem zastosowanie w świecie biznesowym, gdzie potrafią skutecznie zaoszczędzić czas, zminimalizować koszty na wielu płaszczyznach czy zadbać o płynność finansową firmy. Organizacje, chcąc zachować konkurencyjność w branży i dołączyć do wyścigu technologicznego, powinny już teraz zadbać o wdrożenie odpowiednich systemów informatycznych napędzanych inteligentnymi algorytmami.

Comarch wychodzi naprzeciw globalnym trendom i oczekiwaniom przedsiębiorców. Systemy Comarch ERP już teraz z sukcesami wykorzystują mechanizmy AI, uczenia maszynowego i deep learning. Algorytmy sztucznej inteligencji wspierają firmy w takich procesach jak m.in.:• automatyzacja windykacji i poprawa płynności finansowej,• szybka i intuicyjna komunikacja z systemem,• zarządzanie zapasami i produkcją,• automatyczne wprowadzanie i zatwierdzanie dokumentów,• rekomendowanie produktów klientom w obszarze e-commerce.

Wykorzystanie AI w procesach biznesowych pozwala nie tylko na optymalizację pracy w organizacji, ale też redukcję kosztów, wzrost wydajności, wielozadaniowość, odciążenie pracowników i niemal całkowite wyeliminowanie tzw. błędu ludzkiego.

O systemach Comarch ERP wspieranych przez sztuczną inteligencję opowiada kampania reklamowa, którą firma realizuje od maja. W ramach działań marketingowych spółka przedstawia zalety AI w usprawnianiu biznesu i budowaniu przewagi w branży. Opowiada też o własnych rozwiązaniach, które codziennie wprowadzają przedsiębiorstwa na wyższy poziom technologii.

– Rozwój sztucznej inteligencji to największa rewolucja technologiczna w ostatnich dekadach. Algorytmy AI już teraz powinny wspierać pracę firm, które chcą pretendować do roli liderów. Jako największy polski dostawca oprogramowania ERP wiemy, jak istotnie AI potrafi wpłynąć na usprawnienie procesów w magazynie czy w produkcji. Jedną z naszych nowości jest również ChatERP, odpowiadający za komunikację użytkownika z systemem za pomocą języka naturalnego. Pozwala on na szybsze wykonywanie zadań i uzyskiwanie odpowiedzi na pytania związane z działaniem systemu i danymi w nim zawartych. Umożliwia wykonywanie operacji w naszych systemach bez konieczności korzystania z klasycznego GUI (Graphical User Interface). Jest więc nowym typem User Interface – mówi Zbigniew Rymarczyk, dyrektor Sektora Comarch Enterprise Solutions i wiceprezes Comarch.

Kampania realizowana jest w radiu (TOK FM, Radio ZET, Chillizet, Złote Przeboje, Antyradio, Rock Radio), internecie (w formie spotu wideo) oraz na portalach branżowych.

Więcej o inteligentnych systemach Comarch ERP dowiedzieć się można na stronie „Sztuczna inteligencja w biznesie”.

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami