Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie marki Timotei (z portfolio Unilever Polska). Poprzednio zajmowała się tym OS3 Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Comfitura jest odpowiedzialna przygotowanie i realizację internetowych kampanii reklamowych Timotei oraz działań marki na Facebooku i YouTube (m.in. tworzenie autorskich treści i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich), a także za współpracę z blogerami.

Agencja jesienią ub.r. zrealizowała już internetową odsłonę kampanii szamponów i odżywek Timotei.

Comfitura i Unilever podpisały umowę na minimum rok. Firmy nie ujawniają, które inne agencje brały udział w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN