Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie marki Timotei (z portfolio Unilever Polska). Poprzednio zajmowała się tym OS3 Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie

Comfitura jest odpowiedzialna przygotowanie i realizację internetowych kampanii reklamowych Timotei oraz działań marki na Facebooku i YouTube (m.in. tworzenie autorskich treści i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich), a także za współpracę z blogerami.

Agencja jesienią ub.r. zrealizowała już internetową odsłonę kampanii szamponów i odżywek Timotei.

Comfitura i Unilever podpisały umowę na minimum rok. Firmy nie ujawniają, które inne agencje brały udział w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style