Pierwszy etap współpracy obejmuje akcję promującą produkty marki Command jako łatwy sposób na aranżację i uporządkowanie każdego wnętrza. Całość działań realizowanych przez Codemedia pod hasłem „Command mocno się trzyma i łatwo usuwa” ma przede wszystkim za zadanie wzmocnić świadomość marki oraz zachęcić odbiorców do wejścia na stronę command.pl, gdzie mogą znaleźć wszystkie niezbędne informacje i wybrać produkty do zaaranżowania własnej przestrzeni.
Jest to pierwsza w historii marki Command szeroko zakrojona kampania . Działania obejmą telewizyjną kampanię wizerunkową oraz sprzedażową realizowaną w modelu DRTV, emisję spotów w serwisach VoD i na YouTube i nowe beta formaty w sieci Google, a także działania z zakresu SEM i na portalach horyzontalnych. Na potrzeby projektu została wyprodukowana aplikacja HBB telewizji hybrydowej odzwierciedlająca docelową stronę www klienta.

W ramach współpracy z 3M, Codemedia odpowiada za strategię, zakup mediów, analitykę i kreację łącznie z modyfikacjami strony www przy współpracy z Unią Interactive.
Od czerwca do końca 2015 roku Codemedia będzie odpowiadać za stałą obsługę marki Command. Szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.











