comScore: Google i Microsoft zyskują, traci Yahoo

We wrześniu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 13,84miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to spadek o 1 proc. w porównaniu z sierpniem (13,92miliarda wyszukiwań) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Pozycję lidera tradycyjnie zachowała wyszukiwarka Google,notując 64,9 proc. udziału w rynku. Na kolejnych miejscach znalazłysię wyszukiwarki Yahoo (18,8 proc. rynkowego udziału), Microsoftu(9,4 proc.), Ask (3,9 proc.) oraz AOL (3,0 proc.).

Dzięki nowej wyszukiwarce Bing koncern z Redmond zanotowałkolejny wzrost udziału w rynku, tym razem jednak tylko o 0,1 pkt.proc., po wzrostach o 0,4 i 0,5 pkt. proc. w poprzednichmiesiącach. Tymczasem wzrost o 0,3 pkt. proc. odnotowało Google. Zkolei spadek o 0,5 pkt. proc. stał się udziałem Yahoo, a rynkowyudział Ask i AOL pozostał bez zmian.

Pod względem liczby wyszukiwań między sierpniem a wrześniemwzrost zanotował tylko Microsoft (o 1 proc.), a spadek tylko Yahoo(o 3 proc.). Pozostałe wyszukiwarki zanotowały mniej więcej takisam wynik jak w poprzednim miesiącu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa