Copernicus w Ad Meritum

Od listopada Ad Meritum rozpoczyna współpracę z wydawcą atlasów,map i przewodników z serii Copernicus - grupą kapitałową PPWK S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ad Meritum będzie pełnić rolę przedstawiciela w sprzedażyreklam zarówno wśród klientów bezpośrednich jak i w domachmediowych. Za pozyskiwanie reklam odpowiada Przemysław Jakimowicz -specjalista ds. reklamy, który w Ad Meritum zajmuje się takżepakietem MOTO i magazynem motoryzacyjnym "V12".

Publikacje Copernicus są dystrybuowane na stacjach benzynowych(wyłączność na sprzedaż w sieci PKN Orlen), salonach prasowych,sieciach księgarskich, hipermarketach i dobrych punktach sprzedażywydawnictw turystycznych i prasowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem