CPP o wartości 2,49 tys. zł w kwietniowym cenniku At Media

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media w piątek 4 marca br. rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. CPP w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wynosi 2,49 tys. zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

At Media sprzedaż czasu reklamowego w reprezentowanych przez siebie kanałach telewizyjnych prowadzi według nowych zasad, które firma przyjęła z początkiem br. (więcej na ten temat). W pierwszej kolejności przyjmowane są zlecenia przedsprzedaży, kupowane w modelu gwarantowanej widowni.

Ceny zakupu pozostałych pakietów i pojedynczych stacji wyliczane są w oparciu o ogłoszony koszt bazowy. Natomiast za zarezerwowanie dowolnego udziału pasma prime-time (18:00-22:59) trzeba zapłacić o 22 proc. więcej.

At Media ma w swoim portfolio 52 kanały tematyczne. Stacje te docierają łącznie do 66 proc. Polaków w wieku 16-49 lat i są odpowiedzialne za 13 proc. czasu oglądania telewizji (dane Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych