Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech

Kompania Piwowarska przedłużyła bez przetargu dotychczasową współpracę z agencją Cut the Mustard na obsługę marki piwa Lech. Agencja pracuje dla niej kompleksowo od ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech

Agencja zajmuje się obsługą marek Lech Premium, Ice i Lite w ramach działań digital i social media. W ciągu ostatniego roku całkowitej zmianie uległo podejście do prowadzenia marki w mediach społecznościowych - agencja postawiła na jakościowy content i naturalny język komunikacji.

Firma podała, że ostatnia aktywacja „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”, w której konsumenci mogli wygrać limitowane koszulki zaprojektowane przez polskich designerów, ponad dwukrotnie przekroczyła planowane wyniki.

W trakcie prowadzenia działań dla klienta powiększył się zakres prac Cut the Mustard o obsługę brandu Lech Free.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?