„Cztery Katy” liderem, najwięcej stracił „Murator”

W styczniu 2010 r. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych i wnętrzarskich był magazyn „Cztery Kąty”. Największy wzrost zanotowała „Weranda”, a największy spadek - „Murator”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 Sprzedaż ogółem wnętrzarskich „Czterech Kątów” w styczniu 2010 r. wyniosła 78 997 egz. i była o 8,8 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn miesięcznik budowlany „Murator” (Murator), który sprzedał się w ilości 65 809 egz. (spadek o 30,3 proc.). Magazyn ten stracił najwięcej spośród wszystkich tytułów w rankingu.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „M jak Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 42 394 egz. (spadek o 2,9 proc.).

Największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego sprzedaż wzrosła o 2 proc. do 24 225 egz. 

Porównując styczeń br. do grudnia ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Weranda”, zaś największy spadek dotknął magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style