„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „M jak Mieszkanie”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w maju 2013 roku wyniosła 64 173 egz., po spadku względem maja 2012 roku o 21,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był to największy spadek w zestawieniu.Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,64 proc. i wyniosła 52 839 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w maju br. zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 38,50 proc. do poziomu 48 667 egz.

W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 11,51 proc.) pochwalić się mogło „M jak mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,73 proc.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu