„Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?” w kampanii Sentino

USP Zdrowie rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy lek na sen o nazwie Sentino. Kreację przygotowała agencja OK Human.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?”  w kampanii Sentino

Hasłem nowej marka leku na sen Sentino, należącej do USP Zdrowie, jest „Bo najlepszy Ty, to wyspany Ty”

30-sekundowy spot reklamowy pokazuje, że nieprzespane noce prowadzą do sennych dni, kiedy nie jesteśmy w pełni sobą, a potencjał, który w nas drzemie, nigdy się do końca nie budzi. Ten właśnie problem rozwiązuje nowy lek Sentino, z substancją o udowodnionym klinicznie działaniu, który USP Zdrowie właśnie wprowadza na rynek.

- Szukaliśmy komunikacji, która wyróżni się na zatłoczonym rynku leków na sen. Propozycja kreatywna OK Human najlepiej wpisała się w nasze oczekiwania - mówi Magdalena Potocka, Brand Manager marki Sentino.

Za kreację odpowiada agencja OK Human. Za produkcję odpowiada SELFISH, spoty wyreżyserował Marek Cichy 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?