„Daj coś od siebie” w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)

Do emisji trafiła bożonarodzeniowa reklama soków i napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie”. Kampanię przygotowały firmy Brainbox, Coloroffon i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Daj coś od siebie” w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)

Spot opowiada historię chłopca, który wytrwale oszczędza pieniądze na wymarzone korki piłkarskie. Jednak ponieważ jego mama jest w ciąży, na Boże Narodzenie kupuje buciki dla swojego przyszłego brata lub siostry. Inspiruje go do tego hasło pod kapslem butelki Tymbarku: „Daj coś od siebie”.

Kampania będzie prowadzona przez cały grudzień w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. konkurs na stronie Dajcosodsiebie.pl).

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Brainbox, spot nakręcił Łukasz Żal, wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a postprodukcją zajęło się studio Coloroffon. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej