Damięcki, Kwaśniewska, Socha i Wesołowski w kampanii przeciw HIV

Pod hasłem „Nie dostaniesz mnie!” trwa kampania promująca wykonywanie testów na obecność wirusa HIV. Twarzami akcji są Mateusz Damięcki, Aleksandra Kwaśniewska, Małgorzata Socha i Jakub Wesołowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja kampanii „Nie dostaniesz mnie!” opiera się na podobieństwie ułożenia ręki po badaniu krwi do tzw. gestu Kozakiewicza. W akcji taką pozę przybierają Mateusz Damięcki, Aleksandra Kwaśniewska, Małgorzata Socha i Jakub Wesołowski. Ma to z jednej strony symbolizować walkę z HIV, a z drugiej – zachęcać do wykonywania bezpłatnych, anonimowych testów na obecność tego wirusa w organizmie. W ramach działań uruchomiono też stronę internetowa testnahiv.info.  

grafika

Kampania rozpoczęła się 24 listopada etapem teaserowym, a od 1 grudnia, czyli Światowego Dnia AIDS, trwa jej właściwa odsłona. Działania obejmują prasę (gazety i czasopisma ogólnopolskie) oraz outdoor (nośniki w Warszawie). Akcję przygotowała FireFly Group we współpracy z fotografem Rickardem Sundem, agencją fotograficzną Photoby oraz Zjednoczeniem na rzecz Żyjących z HIV/AIDS „Pozytywni w Tęczy”. Honorowy patronat nad kampanią objęli ją Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Krajowe Centrum ds. AIDS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa