Darmowe impulsy na kartach telefonicznych TP

Telekomunikacja Polska wprowadziła na rynek promocyjne karty telefoniczne.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Karta 60-impulsowa (24 zł z VAT)  zawiera 20 dodatkowych, darmowych impulsów. Do karty 30 impulsowej (15 zł z VAT) dodano 10 darmowych  impulsów. W sprzedaży jest 1,5 mln promocyjnych kart telefonicznych.  Minuta połączenia lokalnego z promocyjnej karty 60 impulsowej kosztuje 13 groszy z VAT,  a rozmowy międzymiastowej 37groszy z VAT. W przypadku karty 30 impulsowej  jest to odpowiednio 17 groszy z VAT i 46 groszy z VAT - informuje TP.

Przydatną i bezpieczną usługą, zwłaszcza dla dzieci w czasie wakacji, jest również możliwość przesłania SMS-a z  automatu telefonicznego (dostępne z żółtych automatów eXanto).  Przez rok, od 28 czerwca 2004 roku do 31 czerwca 2005 roku z 25 tys. "żółtych" automatów,  w całej Polsce zostało wysłanych 1,74 mln SMS-ów.

By wysłać SMS można skorzystać z karty telefonicznej lub specjalnej karty SMS (5 zł z VAT). W taką kartę można  zaopatrzyć dziecko wyjeżdżające na kolonię czy obóz.  Co trzeci z wysłanych do tej pory SMS-ów został nadany z automatów usytuowanych  przy głównych ulicach i deptakach. Z usługi SMS często korzystamy też na dworcach kolejowych, w szpitalach i  jednostkach wojskowych.

39 proc. wiadomości SMS z automatów TP zostało wysłanych do sieci Idea, 26 proc. do Plusa, 23 proc. do Ery, a 12  proc. trafiło do użytkowników sieci Heyah.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?