Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Deflegmin (produkowanego przez firmę Valeant). Akcja - za którą odpowiadają firmy amrketingowe Schulz brand friendly, Agencja Filmowa i OMD - jest realizowana pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel - raz, a dobrze!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Reklama pokazuje, że Deflegmin ma postać kapsułkach o przedłużonym uwalnianiu. Zawiera ambroksol, który rozrzedza wydzielinę i łagodzi objawy mokrego kaszlu.

Kampania przekonuje, że podobnie jak dzięki współczesnej technologii różne problemy da się rozwiązać jednym mądrym ruchem, tak dzięki Deflegmonwi można szybko zwalczyć mokry kaszel.

 

Akcja obejmuje emisję spotu w wersji 30- i 15-sekundowej w TVP1, TVP2, Polsacie oraz stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly, spot wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukowała Agencja Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska