Spot Łatwego Ciacha pokazuje, jak różne osoby przygotowują je, piekąc w mikrofalówce przez minutę. - Liczymy na wykreowanie nowej mody na słodką przerwę z przekąską, co wpłynie na ożywienie kategorii i wizerunek innowacyjnej marki Delecta - mówi Kamila Szlachetka, communications manager Rieber Foods Polska.
W kampanii po raz pierwszy prezentowane jest nowe hasło główne całej marki Delecta - „Delecta. Delektuj się”.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 15 września w telewizji (45 stacji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), internecie (serwisy VoD, YouTube, wybrane portale), prasie (tytuły lokalne) oraz sklepach (dodatkowe ekspozycje materiałów POSM oraz emisja modułów edukacyjnych i reklamowych w gazetkach sieci handlowych).
Kreacją spotu zajęła się agencja Hullabaloo, a produkcją - dom produkcyjny Graffiti Films. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje Kolterman Media Communications.











